لطفاً پیش از ارسال هرگونه تیکت پشتیبانی سوالات خود را در مرکز آموزش و بخش سوالات متداول موسسه همراز روان پویان جستجو نمائید. اغلب سوالات احتمالی کاربران در مرکز آموزش و بخش سوالات متداول پاسخ داده شدهاند، لذا لطفا قبل از ارسال هرگونه تیکت با مراجعه به بخش مذکور نسبت به رفع ابهامات احتمالی خود اقدام فرمائید.
درصورتیکه هم اکنون مشتری موسسه همراز روان پویان هستید، لطفا جهت اعلام یا پیگیری مشکل حتما سوالات خود را از طریق تیکت ارسال نمائید.
همچنین شما مشتری محترم میتوانید، در صورتیکه قبلاً تیکتی را جهت پشتیبانی ثبت نمودهاید، توسط شماره تیکت نتیجه آن را در همین بخش مشاهده فرمائید.